GRATIS VERZENDING BOVEN DE €75,- ⚡️ LEVERING BINNEN 1-2 WERKDAGEN 💌

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer! Bij WebStash heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst.  Je ontvangt dan je aankoopbedrag terug op je rekening.

Retouradres(geen bezoekadres)

Webstash
Radmakerstraat 16
5375CC Reek

Hoe je het pakketje retour stuurt is naar eigen keuze, wij adviseren gebruik te maken van PostNL. Schrijf ons adres op het pakketje en geef deze af bij een servicepunt, je ontvangt van hen dan een barcode voor op het pakketje en een track en tracecode.

(DHL neemt vaak geen retourpakketjes aan)

--------------
Zakelijke bestellingen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

 

--------
BADKLEDING
Omdat het lastig is om de maten van badkleding goed in te schatten geven wij passend maatadvies. Wil je weten welke maat je het beste kan kiezen? Neem dan een kijkje in onze helpdesk of via deze directe link: https://www.webstash.nl/helpdesk/maten-advies/welke-maat-bikini-heb-ik-nodig/49


Passen van de badkleding graag met ondergoed aan. BADKLEDING MAG NIET RETOUR GESTUURD, MAAR WEL GERUILD WORDEN.
Je ontvangt ter waarde van het aankoopbedrag van de badkleding een tegoedbon, vrij te besteden in de webshop (je mag dus ook een kledingstuk of accessoire kiezen)
Badkleding met vlekken nemen wij niet retour.

De volgende items mogen niet retour gestuurd worden.  Mail ons even voor je retourneert, wanneer je twijfelt.

--------------

Retour aanvraag indienen
Log in op je account en klik in het menu op `Retouren`. Hier kun je je bestelling aanklikken en vervolgens de producten die je retour wilt sturen aanvinken. Door dit te doen wordt er een retourformulier voor je aangemaakt dat je daarna direct terugvindt in je account onder het kopje: 'Retouren'. Daar kun je deze downloaden/uitprinten. Dit formulier stuur je samen met de producten naar ons terug. (je ontvangt hier geen mailtje van).  Hierbij zit geen verzend-barcode, het is enkel een administratief formulier.

Lukt het niet om het formulier uit te printen dan mag je ook alleen de pakbon meesturen(geef hierop aub aan welke items je retour stuurt en waarom), het kan hierdoor iets langer duren voor je retour verwerkt is.

Wij adviseren het pakketje terug te sturen via PostNL of DHL (Opmerking: DHL heeft geen afdrukdienst, druk het retouretiket dus zelf af, dit kun je online aanvragen op de website van DHL).


Wanneer je retour door WebStash ontvangen is, ontvang je hiervan een bericht per mail. Het bedrag zal uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort worden op de (bank)rekening / paypalrekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Mocht je de betaling of het mailtje niet binnen 5 dagen ontvangen hebben, stuur ons dan even een mailtje. Wellicht hebben we je retour niet goed ontvangen of is er wat anders mis. We kunnen je pakketje dan traceren met de track en tracecode (bewaar deze goed, tot het moment dat de terugbetaling is ontvangen door jou, dit is namelijk je bewijsje van postNL). Het risico van het verzenden van een pakketje is voor de afzender. Een status 'bezorgd' als track en tracecode is wettelijk geen bewijs, de post kan ook fouten maken, verzend waardevolle pakketten daarom verzekerd of aangetekend.

Houd er rekening mee dat WebStash retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief eventuele labels worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items of artikelen met een vreemde geur of vlekken worden niet retour genomen. Hierdoor ontstaat voor ons waardevermindering en de schade zal dan voor rekening van de klant zijn.

Is het bovenstaande van toepassing bij ontvangst? Heb je bijvoorbeeld een verkeerd of defect artikel ontvangen? Laat het ons dan snel mogelijk (bij voorkeur dezelfde dag) weten via info@webstash.nl. Dit om misverstanden te voorkomen!

 

Wie betaald de retourkosten?

In het geval van een retour, zijn de kosten en het risico van de retourzending voor de klant. Wij adviseren hiervoor een verzekerde verzending. Hiermee heb je de mogelijkheid het pakket te volgen, en is het pakket ook verzekerend in het geval het verloren raakt bij de bezorgdienst. Een track en tracecode geeft geen wettelijk bewijs van ontvangst. 

Artikel retouren showroom:
Je kunt altijd jouw pakketje gratis ophalen of retourneren in de showroom van Webstash (Radmakerstraat 16 5375CC Reek). De showroom is op bepaalde tijden geopend per week (bekijk 'Over ons'). Mocht je dan niet kunnen, kun je ons altijd een berichtje sturen of iemand aanwezig is. Voor retouren: voor aan de weg staat een grote brievenbus waar je jouw retourpakketje in kunt doen. 

Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem. Volg dan deze retourprocedure (je ontvangt van dat item het geld retour) en plaats opnieuw een bestelling. 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Neem zo snel mogelijk contact op met info@webstash.nl, op werkdagen proberen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing te zorgen.

WebStash musthaves webshop © 2024
      Aantal Totaal
{{ product.name }}
{{ product.attributes.attribute.title }}: {{ product.attributes.attributeValue.title }}
{{ moneyFormat((product.price * 1.21) * product.quantity) }}
Kortingscode ({{ coupon().code }}) {{ moneyFormat(totalDiscount * -1) }}
Verzendkosten {{ moneyFormat(shippingTotal) }}
Transactiekosten {{ moneyFormat(transactionCosts) }}
Voeg nog {{ moneyFormat(priceLeftUntillFreeShipping) }} toe voor gratis verzending! Je hoeft geen verzendkosten te betalen!
Totaalprijs {{ moneyFormat(total) }}
Geen producten gevonden.