Iedere dag doen wij ons best om onze service te verbeteren. Hierbij is jouw hulp dan ook altijd welkom.
Als je een klacht hebt, willen we altijd zo snel mogelijk zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voorkomen dat een item niet in orde blijkt te zijn, of dat jouw levering langer dan normaal duurt. We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.
Door een bericht te sturen aan onze klantenservice via het contactformulier hieronder, met de vermelding van jouw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een item kosteloos kan worden omgeruild. Onze klantenservice zal per geval beoordelen wat de beste oplossing is.
Vergeet niet om je bestelnummer te vermelden in jouw bericht.
Klant is koning mits deze zich koninklijk gedraagt. (hierbij is respect vanuit beiden kanten belangrijk)
Aantal | Prijs per stuk | Totaal | |||||
{{ product.name }} | {{ moneyFormat(product.price * 1.21) }} | {{ moneyFormat((product.price * 1.21) * product.quantity) }} | |||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Voeg nog {{ moneyFormat(priceLeftUntillFreeShipping) }} toe voor gratis verzending!
Je hoeft geen verzendkosten te betalen!
|